Tindriz

Alla inlägg under februari 2013

Av Tindra Juhlin - 2 februari 2013 13:23

Har ni haft en bra helg? även om det bara är lördas så frågar jag ialla fall   Jag kanske inte bloggar varge dag men jag är inne GANSKA ofta på bloggen jag bara inte tänker på att göra en massa inlägg!  Och ikväll som några elr många kanske vet så börjar ju faktiskt Melodifestivalen idag/kväll kl.20.00, gå in på Svt.se och läs mer om det där!♥☺ Men ialla fall så ska jag på kalas idag till min världens bästa kusin Julia och min mobror Ted (azzå dom ska ha kalas tillsammans) Det ska bli så kul! Nu när jag har börgat komma in i bloggen och fatta så är den MYCKEEEET roligare än i början :P hinner inte blogga mer nu men som sagt kommer mer senare om kalaset och allt som hänt under dagen!


 Dagens humör: Väldigt Glad men TRÖTT     


  

Presentation


Hej! Kul att du hittade in till mig och min blogg!
:)


Där Du Kan Nå Mig:

Instagram: Tindrajuhlin
Kik: TindraaJuhlin
Facebook: Tindra Viktoria Juhlin
Skype: Tindra-02

Pussisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards