Tindriz

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Tindra Juhlin - 12 februari 2013 20:31

Såå nu har jag gjort en liten bild med SNYGGA H&M kläder. (en outfit) BILLIGT BILLIGT BILLIGA SAKER!!!(sommar outfit) Nu kommer den:


Love them! ♥   Visst är det snyggt? Gå in och kolla mer på www.hm.se Och visst är det billigt?



Bilden gjord (sida): www.pizap.se .

Jag har gjort bilden själv: www.tindriz.se  H&Ms kläder: www.hm.se  meen ialla fall så börjar klockan bli mycket och jag ska gå och mysa.. Mys Pys kläderna på nu då! Byeee!          //tindriz  


Av Tindra Juhlin - 12 februari 2013 19:33

Inga videosar blev det idag..    För att jag är ju sjuk o det blev hel-konstigt när jag gjorde dom    Meen som sagt idag är det fettis-dagen/Semla-dagen, då man äter Semlor! Om ni inte smakat så gör det!! Imorgon ska jag nog inte heller till skolan.. Meen det är såå tråkigt för att vi ska göra semlor i skolan och dricka coca cola/fanta/sprite all läsk i världen    Fast jag har lycka en då för att mamma ska köpa saker och göra semlor till mig imorgon     Fort farande har jag ont i huvet o kroppen meen ialla fall så är det ju egentligen fotboll idag/kväll 19:00-20:00= sju till åtta.. Men jag är ju sjuk så jag kan inte till fotbollen..   Ha en trevlig fortsatt bra kväll..


                                                  
                                                  
                                   //Tindriz

Kvällens humör: Dålig, Sjuk, Haatar deet!!!!


   

Av Tindra Juhlin - 12 februari 2013 14:08

Id det inlägget så ligger det tre bilder och bilden längst ner på en tjej med armen/koftan för munnen, eller hur? Ialla fall så är det inte jag som några har undrat för det är ju Melinda som jag var med den dagen! Bara så ni vet!
//Tindriz
(Azzå där är ju bilden som jagg menar, här nere) ? ;)

Av Tindra Juhlin - 12 februari 2013 14:02

Okej, så här börjar allt, jag är sjuk och det suger fett! Jag saknar alla i klassen! Hoppas ni gillar min blogg! Jag har stannat hemma idag för jag är sjuk!!!! Har feber ont i huvudet och i hela kroppen!!!
Meen ialla fall fattar ni vad jag mår dåligt?!?!

Nu vill inte jag tänka på det utan min blogg och videosar!? Fattar ni vad detta ska bli kul?!?! Jag ska börja lägga ut videosar på olika saker en elr två kommer idag!!! Typ det jag skulle säga! Ses snart med alla videosar ;)

//Tindriz

Dagens humör: Arg som in i för att jag är SJUK!!!! :(

Presentation


Hej! Kul att du hittade in till mig och min blogg!
:)


Där Du Kan Nå Mig:

Instagram: Tindrajuhlin
Kik: TindraaJuhlin
Facebook: Tindra Viktoria Juhlin
Skype: Tindra-02

Pussisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards