Tindriz

Alla inlägg under februari 2013

Av Tindra Juhlin - 28 februari 2013 13:40

Jag vet nu vad jag ska börja skriva om! Jag ska skriva om min vardag* som jag redan gör OCH musik* azzå jag ska typ försöka lägga upp videor när jag sjunger, ge tips på låtar, album m.m, du fattar. Så ja, det var de det då da. Ses sen bloggis! //Tindriz

Av Tindra Juhlin - 28 februari 2013 09:15

Nu softar jag bara i soffan :)

Av Tindra Juhlin - 28 februari 2013 09:13

Kommer ni ihåg inlägget där det står "Saturday"? Det är ju lördag på engelska men det ska stå "söndag" jag råkade ta fel bild.. men skit samma nu. Men på bloggen vill jag inte bara prata om min vardag, jag vill prata om annat med.. men jag vet inte vad!? Men jag kommer väl på nåt, eller så kan ni ge mig frågor i frågerutan eller skriv i inläggens kommentarer, skulle va underbart av er! Såå jaja, jag bloggar säkert mer sen. (Jag är fortfarande sjuk) :( //Tindriz

Av Tindra Juhlin - 27 februari 2013 10:00

Sorry, inte gjort inlägg på en vecka men det är för att vi (familjen) har varit i Egypten o där hade jag inte internet :/ men nu bloggar jag igen :)  Jag är SJUK igen.. Det bara SUGER FETT!! KOmma hem efter en vecka i Egypten och bli sjuk!? azzå det ä ju bara för dåligt. sorry men idag kommer inga outfitsar..


Och ska jag säga en sak!?D: Ibland känns det som inga kollar in bloggen.. O: D: :( blir så ledsen.. Men ni som gillar bloggen, Taack!




        ♥♥♥ ----> Komentera <---- ♥♥♥

                                    

                                                  
                       //Tindriz (sjuk) D:



                      

Av Tindra Juhlin - 17 februari 2013 15:03

Nu har jag gjort en outfit! Jag tycker den är så snygg! Men ialla fall så kommer den nu!   


     Visst är den snygg? Det tycker jag ialla fall! LOVE them!   

Håret har jag bara hittat på internet. www.google.hårfrisyrer.bilder.se (tror jag) ♥

Västen: www.lindex.se Den gillar jag nog mest! ♥  

Öronhängen: www.blingit.se

skorna: www.dinsko.se

shorts: www.kappahl.com  ♥

linnen: www.hm.se


Det var de det! Hoppas ni gillade det!   www.tindriz.se


  

Av Tindra Juhlin - 17 februari 2013 09:52

Idag är det Söndag och jag hoppas att ni haft en bra helg!

  


Hoppas ni gillade den nya topp-bilden (tindriz.se)


Jag skulle mest säga att idag kommer det komma outfitsar på bild, som jag gjort en gång innan! :)  


Jag skulle gjärna vilja att ni ger mig frågor om vad jag mer kan göra på bloggen! :)  


SES SEN!! ♥♥  //Tindriz     Dagens humör: Glaad!!   


   

Av Tindra Juhlin - 16 februari 2013 19:31

Förlåt, men det gick inte att lägga ut videon, Det var nån "skada" i den.. Men jag ska göra en ny och hoppas det fungerar! Men nu ialla fall så ska jag göra en ny header, (en sån bild, Tindriz.se) Hoppas ni gillar den det är lite, lite färg nu med!   Och en sak till att SNART BÖRJAR MELLO (melodifestivalen) www.svt.se Deltävlig 3. Wiiiii vad kul det ska bli! Men ialla fall så kommer det lite inlägg sen och ett jag ska göra nu blir en outfit! (en sån bild jag har gjort innan)           //Tindriz


 



Av Tindra Juhlin - 16 februari 2013 10:13

Videon var svårare o lägga ut en jag trodde men jag ska försöka och göra om den med vanliga naglar så det inte blir tråkigt till sist..Meen glöm inte ATT MELLODIFESTIVALEN är idag!!! Mer inlägg kommer sen, just nu har jag inget att göra, så Kika mig: TindraaJuhlin FaceBook: Tindra Juhlin Instagram: Tindrizzz //Tindriz

Presentation


Hej! Kul att du hittade in till mig och min blogg!
:)


Där Du Kan Nå Mig:

Instagram: Tindrajuhlin
Kik: TindraaJuhlin
Facebook: Tindra Viktoria Juhlin
Skype: Tindra-02

Pussisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards