Tindriz

Alla inlägg under augusti 2013

Av Tindra Juhlin - 30 augusti 2013 17:12

Fyllde 11 år i Måndags! <3

[Bild]

Av Tindra Juhlin - 30 augusti 2013 13:15

Jag hade en liten paus så jag bloggade inte på ett tag.. FÖRLÅT..

Hoppas ni förlåter mej.. :) :( ?
Men nu är jag tbx, fast jag kanske ska börja om på nytt och radera alla gamla inlägg..Fast bara kanske!
Hejdå!
Xozo Tindriz

Av Tindra Juhlin - 18 augusti 2013 11:31

#Tjabba


I natt har jah sovit över med Melinda! #KUL :D


Ikväll ska vi bah till mormor o morfar och äta typ kolpudding! (Tycker inte om det men endå)

Så Jupp inte så mkt bah


Xoxo Tindriz :*

Av Tindra Juhlin - 12 augusti 2013 08:58

#HEADER


Min header är gjord på: www.pizap.com .


Alla bilder har jag tagit själv förutom "SUMMER 2013"

(Jag är jätte nöjd med min header o hoppas ni gillar den)


Jag har bästemmt att för varje årstid så ändrar jag den där "SUMMER" bilden till typ en "HÖST" bild om det är höst! Osv.. Om ni fattar vad jag menar, och snart är det ju höst och då ändrar jag!   


Det var väll allt! :)




#DAGEN


Idag ska jag till mamma! Och nästa Måndag börjar vi skolan igen..   VILL INTE! D: (att skolan ska börja asså)

Men jaja..


Jag har fortfarande öroninflammation, så jag kan bara sola på stranden om vi ska dit, jag får ha med mig en sprayflaska som jag kan hälla saltvatten i och spruta på mej! Haha, vad kul det lät.    Men man kan ju alltid försöka.


Idag blire nog inte så mkt, isf kommer det ett inlägg senare!


Men hoppas ni är nöjda med det här inlägger så hörs vi,

HEJDÅÅÅ, Nää Bah skoja.

Ett riktigt avslut nu, Tindra!x)



Såå vi hörs!

XoXo Tindriz

Av Tindra Juhlin - 9 augusti 2013 10:49

Av Tindra Juhlin - 5 augusti 2013 10:53

Som rubriken säger, sjuk.. Jag har öroninflammation, inte kul!

Idag blire att åka tillbaka till campingen i Hällevik! Det är det roligaste idag tror jag..

Först och främst blire stranden, för det är så sjukt varmt ute, men jag ska inte bada, öroninflammationen..

De är ju det dåliga. Men men, så är det ibland.     

 

Puss på er!

//Tindriz ♥

Av Tindra Juhlin - 3 augusti 2013 21:19

Asså jag hade tråkigt, så jag gjorde baah en bild.


I Say "LIVE, LOVE, LAUGH"


 


And "GOODNIGHT"



XoXo Tindriz :*



Bilden är gjord på: www.pizap.com 

Där gjorde jag oxå min header!   


Av Tindra Juhlin - 1 augusti 2013 11:44

#Sommar #Och #Sol

Rekomenderar boken för dom som gillar skräck/läskiga böcker (Det är den verkligen)

Presentation


Hej! Kul att du hittade in till mig och min blogg!
:)


Där Du Kan Nå Mig:

Instagram: Tindrajuhlin
Kik: TindraaJuhlin
Facebook: Tindra Viktoria Juhlin
Skype: Tindra-02

Pussisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards