Tindriz

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Tindra Juhlin - 25 juli 2013 16:47

Asså jag är nog ett pucko! Jag lovar er läsare att jag ska blogga MINST ETT INLÄGG VARJE DAG!!! Och gör jag det? Nej, jag typ är as arg på mig själv! Och jag hoppas verkligen inte ni blir jätte arga.. Jag ber om ursäkt! Förlååt.. :'( Älskar er mest!

Men vi går vidare, scrolla ner;)





HEJ!

Nu är vi o campar och det är skit kul!
Det är b.l.a drf jag inte har bloggat så mkt.. :( MenMen.. Asså jag vet inte så mkt jag ska skriva om, så vill ni kan ni väll komentera vad ni vill att jag ska skriva för inlägg! :D. Idag är det rätt dåligt väder, typ molnigt och det har regnat lite, asså typ bara 10min. Men idag är det tredje dagen i rad som vi var på hälleviksbadet! Och det är skit kul! (Ute badhus) :D

Men nu ska jag snart gå och duscha (stav) Så vi hörs!

Xoxo Tindriz

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

/ / T I N D R A J U H L I N \ \

Presentation


Hej! Kul att du hittade in till mig och min blogg!
:)


Där Du Kan Nå Mig:

Instagram: Tindrajuhlin
Kik: TindraaJuhlin
Facebook: Tindra Viktoria Juhlin
Skype: Tindra-02

Pussisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards