Tindriz

Alla inlägg under april 2013

Av Tindra Juhlin - 4 april 2013 19:49

Gå in och kolla på min fina kompis blogg! www.mindaa.bloggplatsen.se Det är en blogg som hon har startat sen länge sen men hon ska börja blogga igen! Kul va??


Min fina kompis är:


Snygg

söt

världens finaste

hjälpsam

snäll

omtänksam

och allt annat i världen som du kan tänka dig min fina bästis!   



Av Tindra Juhlin - 4 april 2013 18:07

Ett inlägg blev det bah.. Strunt samma.!   


Såå här kommer Insta, FB och KiK, Skype.


Vi båda har Insta, FB och KiK.


Häär: Börjar med mina "grejer"


Instagram: TindraaJuhlin eller TindrizBlogg


FaceBook: Tindra Viktoria Juhlin


KiK: TindraaJuhlin


Skype: Tindra-02


Häär: Mindaas "grejer"


Instagram: MelindaaKruhse


FaceBook: Melinda Astrid Kruhse


KiK: MelindaDenMelinda


Såå det var dee deh!!


XoXo Tindriz

 

 

 

 




Av Tindra Juhlin - 4 april 2013 11:50

Hej!

Idag kommer Meelinda, vi ska sen sova över hos henne!     ;) Hon kommer nu skrev hon! Jag LOVAR att vi kommer blogga mycket!! ;) Vi kommer skriva om vad vi heter på instagram så följ oss! (säger sen) Facebook, KiK och allt annat!!


SeS sEn!

XoXo Tindriz!

 

 

 

   

Av Tindra Juhlin - 3 april 2013 09:54

Nu ska jag till pappas jobb! Där är mina kompisar Moa och Emilia. Vi ska ha så kuul! Men jag kanske inte bloggar för en ikväll, efter jobbet, pappa jobbar till 18:00. Men ha så kul dag! ;)

Av Tindra Juhlin - 2 april 2013 20:43

Idag har jag och Katja haft loppis. Det var kul, vi sålde faktiskt ganska mycket   Nästa loppis har vi om 2 veckor, tror jag.   Vi skulle sovit över, men jag ska till pappas jobb imon.   Nu kollar jag på TV, men finns inge kul..   Har inte hunnit skriva så mycke idag.. Eller rättare sagt, så har jag inte skrivet ngt idag.   Kanske kommer ett "godnatt inlägg" sen. Idag tänkte jag såhär: Klockan är 19:30 och det är fortfarande ljust ute! Såååå underbart att det börjar bli vår nu!   


Ps. Jag blir "trög" på datorn för den hackar!!!   


Ses sen bloggis! (kanske)   


 

Av Tindra Juhlin - 1 april 2013 22:40

Nu är klockan snart 11 och jag ska nog gå och slappa lite i sängen.. Läsa lite eller ngt.. Såå God nattis!

Puss & Kram


XoX0 Tindriz

 

 

   

Av Tindra Juhlin - 1 april 2013 20:55

Nuuu ska jag uppdatera min "precentation"    Kommer stå: Hej jag är Tindra Juhlin, en bloggare. Denna bloggen uppdateras nästan varje dag! :) Mode galen, Shoppa galen, Kompis galen och GALEN ;D

Av Tindra Juhlin - 1 april 2013 20:21

Hade inget o göra så jag bara skriver lite som hänt underdagen   Idag har inte hänt så mkt jag cyklade o hämtade min kompis, Melinda, vi åkte senare till min pappa, vi dansade "Just Dance 4" på wii:et, satt vid mobilen, bloggade på hennes blogg, var ute o gick osv.. Hon åkte hem nnu vid 7 tiden. (vi frågade sova över men gick nt)    Nu är klockan snart 9, men jag stannar uppe en stund till eftersom det är påsklov!!!   


XoXo Tindriz

Presentation


Hej! Kul att du hittade in till mig och min blogg!
:)


Där Du Kan Nå Mig:

Instagram: Tindrajuhlin
Kik: TindraaJuhlin
Facebook: Tindra Viktoria Juhlin
Skype: Tindra-02

Pussisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards